Trött och arg

Sjukt arg. Hur kan människan ha mage att väcka mig mitt i natten och be om mitt vattenglas när jag somnade jättesent och ska upp jättetidigt? Hur svårt är det att gå och hämta eget vatten? Satt i skolan till en kvart över midnatt igår. Kom inte i säng förrän framåt halv två. Trots att jag försökt varva ner så arbetade hjärnan fortfarande på högvarv och jag hade svårt att somna när jag väl la mig. Satans grupparbete. (Alltså jag tycker om min grupp. Vi har funkar jättebra, men så in i norden jobbigt att behöva sitta i sista sekunden.) Ska dit om en halvtimma och fixa ännu mer. Tänkte läsa lite av vår conclusion nu medan jag slänger i mig lite gröt. Redovisning vid 10. Blä!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Åh, stackare. Lider med dig! Snaaart får du slappna av och ha lite "lov"..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback