Ibland blir det inte som man tänkt sig

Skulle jobba några timmar imorse... Sov dåligt hela natten till att börja med. Och pga den här himla snön tog det ju betydligt längre tid än vad jag planerat att ta sig dit och hem. För det första ta bussen på morgonen, för cykla var det ju inte tal om. Problemet är ju att bussen går från Teleborg centrum, så var tvungen att gå över hela campus vid halv sju på morgonen i snöblåsten för att ens komma till bussen. Sen var det lite stressigt på jobbet, och dessutom blev jag kvar där typ 45 min efter jag slutat pga en satans tvättmaskin. Hur kan de ta så lång tid? *suck* Missade bussen hem precis, och fick pulsa hem hela vägen i snön istället, för inte tänkte jag stå o vänta 20 min på nästa. Iof behövde jag nog den där promenaden egentligen....

Kom dock hem mkt senare än vad jag tänkt, och hela min tentapluggsplanering föll. Orkade inte gå till bibblan som jag hade tänkt, så sitter hemma och kämpar emot sömnen. Var tvungen att ta en tupplur förut. Sjukt trött. Nu käkar jag lite lunch, sen ska jag ju iväg till vugi. Leny har besök, så jag har ingen boxpartner, får träna muskelpasset vid 17 istället. Sen får jag sitta o vänta där till jag ska värda vid 18.45.... Men det brukar oftast gå fort. Imorgon blir det skärpning. Upp tidigt och bibblan hela dan. Banne mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback