sisters

Nu känns det faktiskt riktigt ensamt. Mathilda (a.k.a Bullen/Dudd/Duddlas - kärt barn har många namn...) åkte hem med 10-tåget. Fast som vanligt krånglar det med tågen, så hon har inte kommit hem ännu. Typiskt. Alltid är det nåt. I alla fall, ensamt känns det. Eftersom jag allt som oftast är lite av en ensamvarg är det inte många jag pallar ha så nära inpå mig särskilt länge, därför brukar det ju vara som en lättnad att få ha lägenheten för sig själv igen. Men me syrran är det aldrig så, nu känns det bara tomt. Och allvaret kommer närmare. Tenta på lördag, sen MÅSTE jag börja med min uppsats. Usch jag vill inte.

Vi hade i alla fall en soft dag igår oxå. Shopping på stan och fikade lite med min utbytesstudent. Sen blev det en lugnt kväll framför tv:n igen. Dudd bakade kladdkaka medan jag tittade på Gilmore Girls, sen smaskade vi kladdkaka och tittade på En officer och en gentleman. Pouya kom förbi en sväng för att få lite kladdkaka, men han skulle upp och jobba tidigt imorse så blev en snabb visit. Inte träffat honom ordentligt sen i lördags nu. Saknar honom.

Nu blir det skärpning. Måste ta tag i tentaplugget och så massa träning nu efter det konstanta frossandet sen i lördags. Jobba imorgon bitti också. Är väl bäst jag sätter igång då...

sisters




Kommentarer
Postat av: sara

Vilka sötisar ni är! Det verkar så fint att ha en riktig syster att vara så nära liksom.

Postat av: balten

Eeeeeeeeemelie!!! Mycket bra idé denna blogg!Känns nästan som att jag e i Växjö ja me...nästan.. Å en helg me syrran e aldrig fel, min e ju på andra sidan klotet, så blir inga syz-gatherings...bah! Kämpa på me uppsatsen å tentandet. ska oxå ta tag i det. Försöker dock att inte tänka längre n till maj...pallar inte... men visst ifrågasätter man då å då vad man egentligen sysslar me...men samtidigt, who knows...orka spekulera, haha, men det vore ju trevligt om man emellanåt visste vad man ville.. Lots of Love "the dump"

2007-02-22 @ 00:28:08
Postat av: Mathilda

Naaaej vad flodt! Ett par smuke piger det der! Yeah för sörn! :D

2007-02-22 @ 17:08:17
URL: http://bulleens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback