Äntligen slut på helgen!

Så var den lååånga helgen över. Kändes som om den aldrig skulle ta slut. Tillbringat i princip hela helgen på jobbet. Och så kommer det vara de flesta helger den här sommaren. *Suck* Jag höll helt ärligt på att somna idag på eftermiddagen när vi satt hela huset ute på altanen och hade lite söndagsfika. Sovit dåligt på nätterna. Mardrömmar o grejer. Skumt.

Första jobbveckan är alltså avklarad. Jag hade förträngt hur jobbigt det är att jobba. Alltså inte fysiskt, men psykiskt. Det är faktiskt väldigt psykiskt påfrestande, särskilt såna här långa pass. Men imorn är jag ledig iaf, tur det.

Nähä, ska väl vara lite social med älsklingen innan jag somnar här...

Kommentarer
Postat av: Pethra

Jag ska bli mamma... galet va? :) Därav ny blogg, med lösenord. Vill dokumentera alla galna tankar och känslor man har under tiden, men inte helt öppet. Ska precis sätta mig och skriva mitt första inlägg och komma på inloggning och lösenord.

Postat av: Pethra

anv.namn = nano lösen= love. =)

2007-07-03 @ 21:12:55
URL: http://pethra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback