Onödigt vetande

Nicole Richie är gravid. Det benranglet har en bulle i ugnen? Jag har svårt att tro det.

Gustav Fridolin har gift sig. Det var det värsta.

Stieg Larssons deckare har sålt rekord i Sverige. Grymt spännande böcker så jag förstår det går bra. Men som vanligt han författaren aldrig uppleva sin "fame" innan han dog...

Vår käre moderate statsminister Anders Borg är så snygg i skäggstubb, örhängen och tofs.... NOT! Dessutom var han ingen bra talare tydligen. Inte för att jag är det heller, men jag är ingen politiker haha. Däremot så är Gustav Fridolin bra på att snacka. Lyssnade ju på honom när han var här och snackade om EU-konstitutionen förut.

(Allt ovan är hämtat från aftonbladet såklart)

Förresten så har jag besökt ett av
världens sju nya underverk! Det ni. Chichén Itzá, Mexico.
Borde haft en bild där jag var med såklart, men har inga digitalbilder därifrån, bara vanliga kort.

Nähä, ner i tvättstugan igen. Sen cykla bort till jobbat. Kvälls- och nattpass idag.

Kommentarer
Postat av: Leny

Har du läste Anders Borgs intervju på aftonbladet? En fråga där en student undrar varför han inte vill höjda bidraget och att hennes utbildning blir lidande för att hon måste jobba extra för att klara sig. Han svarar för det första inte på frågan och sedan säger han att det är bra att jobba extra för då får man arbetslivserfarenhet....hmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback