Reunion

Måndag idag igen. Men den här gången har jag faktiskt haft helg! Det var längesen.... Jobbat de flesta helger hitills ju. Den här helgen var det reunion med Växjötjejerna (hmmm det heter nog Växjö-tjejerna, fast det första kändes bättre på nåt vis...). I fredags anlände Helena och Tiina vid 21-tiden från Göteborg/Oslo och vi tillbringade kvällen hos Anna och drack vin och åt massa ost. Myyyys. I lördags utökades vår lilla grupp för Cajsa och Ellen kom. Vi gick på stan, shoppade lite, köpte take away (sushi/kho thai) och satt nere vid Växjösjön och käkade. Kan ni tänka er, solen sken! Hahaha. Moffade godis från videomix och myste i solen ett tag. Jag smet iväg på ytterligare ett chilenskt barnkalas med Nathalie en stund, medan de andra tjejerna handlade inför kvällen. Det blev middag med bakad potatis, drinkar, chilinötter, drinking games, godis, hårfix och massa skratt hemma hos Cajsa innan vi tog bussen ner på stan. Köade lite (men inte överdrivet länge) och sen blev det Loft och Terassen i ett par timmar. Dansade massa. Sjukt längesen jag dansade, så det var kul. Halva gänget ville ha McDonalds därefter så vi fick hänga där ett tag. (Inte jag, alldeles för mätt av allt frossande under dagen. Inte alls likt mig att inte äta nattamat...) Helgen avslutades igår med en riktig fetingbrunch. Smaskigt värre. Som jag åt. Haha. Sen var jag dock tvungen att sticka iväg till jobbet vid 3-tiden. Men det va helt ok, hade ju ändå haft ledigt fram till dess. Så sammanfattningsvis var det en mycket lyckad helg! =)

Kommentarer
Postat av: Leny

hej! Låter som du hade en toppenhelg!! Jag jobbade hela helgen...men åkte ändå upp till sthlm för att parta...hehe. Sliten på sön må jag säga! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback