Växjöväder

Jag sov faktiskt rätt ok den där natten på jobbet. Men jag drömde nog lite mardrömmar. När jag skulle cykla hem vid kvart över sju så spöregnade det såklart. Och regnkläderna hängde hemma. Snacka om att jag var genomblöt när jag kom hem! Käkade frulle i lugn och ro, sen iväg till simhallen. Första ordentliga träningspasset på över två veckor. Det kändes. Helt skakig i mina stackars armar var jag. Idag kan jag typ inte lyfta armarna över huvudet, sån träningsvärk har jag. Fast det är ju rätt skönt iof hehe.

Annars blev det en slapp dag igår. Regnet stod som spön i backen. Kollade några avsnitt av Veronica Mars typ. Upp tidigt imorse för att jobba. Ledig några timmar nu mitt på dan, så jag tog ett varv runt sjön för om jag bara hade suttit hemma hade jag nog somnat. Vill verkligen inte komma in i den dygnsrytmen jag hade förra sommaren. Gick och la mig sent, upp och jobba tre timmar på morgonen, hem och sova en stund, luncha sen iväg o jobba. Nä, man blir så konstig i huvudet. Hellre lägga mig tidigt på kvällen så jag orkar va vaken hela dan, istället för att sova ett par timmar på förmiddan igen. Åt lite med Pouya och Kush som satt och fikade när jag kom hem. Nu ska jag tillbaka till jobbet. Och regnet är tillbaka därute. Åååh vad trevligt det är... NOT. Växjö i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha neej har för mig att de är tillsammans på rikigt oxå faktiskt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback