Fredagskvällen

Kom på att jag kanske ska skriva något om gårdagskvällen också. Såg ju inte så ljust ut där på kvällen först. Jag var jättesugen på att gå ut, men folk skulle iväg på annat eller orkade inte gå ut. Så surt, när man för en gång skull hade en helg utan plugg. Josse var på, men ville ju ha med lite fler också. Till slut löste sig allt till det bästa ändå. Vi var hos Malin och drack lite drinkar innan, sen skulle vi till Lyan på förfest. Men när vi kom dit var folk på väg att gå, så blev inte så mycket med det. Vi var rädda för att kön till stallet skulle vara megalång, men det gick smärtfritt och snabbt. Vi dansade massa. Ett gäng av tjejerna från klassen var där bla. Sen träffade vi på massor av utbytesstudenterna som var hos mig förra helgen. Det var helt enkelt en lyckad kväll på stallet. Josse och jag avslutade den sen med en traditionsenlig korv med mos på statoil!

Idag har jag mest segat. Pouya var uppe tidigt och skulle skriva franskatenta, så när han kom hem hade jag precis vaknat. Åt en lång frukost och läste DN. Tog en långpromenad i det härliga vintervädret. Pouya åkte till Eslöv sen. Hans syrra och hennes pojkvän är ju i Sverige på semester. Imorgon kommer de förmodligen hit. Det ska bli skoj att träffa dem. Lite andra omständigheter nu än vad det var när vi var i Dubai måste man ju säga. Från 45 grader varmt till minusgrader och ev. snö!

Nu hemmagjord blomkålssoppa och lite tv. Upp och jobba imon, 13h långt arbetspass! Bäst att man är utvilad.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Dåligt uppdaterat här hörrö! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback