Mer PM-skrivande...

Fick sista inlämningsuppgiften igår, så nu sitter man här på bibblan igen. Kom inte hit så tidigt som jag hade velat imorse pga tvättiden, så "min" plats var upptagen. Har hittat en bra plats (eller rättare sagt några platser) där det är rätt så lugnt, varken mycket folk runt omkring eller mycket spring. Nu får jag sitta nera i källaren, killen framför mig sitter och drar in massa snor hela tiden, det låter apäckligt. Skaffa näsdukar för tusan!

Sen var tvättmaskinen så seg så jag inte hann tvätta en av maskinerna jag hade planerat heller, så humöret var ju inte på topp när jag kom hit. Var tvungen att gå iväg och köpa en ostfralla och clementin förut för att kunna koncentera mig. Jag som åt ordentligt med frukost innan jag gick hemifrån... Jaja, nu kan jag ta sen lunch istället, då står jag mig längre och blir inte hungrig under träningen sen.

Well, ska återgå till WTO och TRIPS-avtalet nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback