Mysdag

SJ skötte sig imorse, så Mathilda anlände i tid och allt. Jag smet iväg på seminarium en stund, medan hon satt hemma och kollade på Sex and the City. Seminariet gick betydligt bättre än förra gången. Nu var jag ändå lite mer förberedd på att  man skulle upp o skriva på tavlan och jag kunde förklara vad jag skrivit. Så det gick iaf vägen, får se vad han tycker om pm:et sen bara...

Mathilda håller på och tar sig igenom alla säsonger av SATC som sagt, vi körde några avsnitt på eftermiddan. Hon är på säsong 4 just nu. Själv har man ju sett alla avsnitten, men skadar ju inte att se dem några gånger till hehe. Drog till netto och handlade lite frukt som de hade billigt den här veckan, därefter lite mer mat på willys. Så vi fick en liten promenad också. Lagade kyckling-fajitas till middag, blev supergott. Slängde ihop lite kladdkaka efter det som vi har mumsat på nu under kvällen medan vi tittade på Örnen (lika spännande som vanligt!) och sen några fler avsnitt om Carrie & co. Myspys!


Kommentarer
Postat av: Natha

Gu vilken lyxig dessert!!! BJUD MIG!! :P hihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback