Facebook asså

Alltså jag borde lägga ner. Jag måste klämma ur mig någonting mer men det står still i huvudet. Istället sitter jag här och stirrar på skärmen. Snackar med folk på msn och kollar facebook. Hördu Helena om du läser det här, det är ditt fel! Det var du som sa att du satt och kollade på gamla kärlekar och folk från småskolan på facebook istället för att plugga. Vad tror du jag gör då? Ja, inte pluggar jag ju i alla fall. Måste ju också spana in alla möjliga människor och inte-människor. Man kan ju verkligen hitta folk man egentligen inte ville hitta där. Men sök inte på dem då säger nån smart person. Jag kan inte låta bli...

Som ni märker blev det inge träning idag. Snörvel. Fast jag skulle nog kunnat, för så länge man inte har ont i halsen ska det ju inte vara nån fara, men jag bestämde mig för att jag inte orkade. Måste nog botgöra med en morgonpromenad imorgon för att stilla mitt samvete (för jag åt ju förstås upp resten av godiset från igår)...

Nu måste jag skriva klart den här rackarns grejen, sen blir det hem för att titta på Örnen. Je suis vraiment accro de cette série!
image106

Kommentarer
Postat av: Pethra

Det är ingen fara, det var inte om mig eller vårt barn det handlade. En person nära mig fick missfall i natt, det var det som var tungt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback