Full rulle

Mycket intressanta föreläsningar igår i samband med att det var FN-dagen. Växjö univ. duktiga FN-förening hade bjudit in intressanta föreläsare som snackade om vatten, miljö och klimat. Hela förmiddagen ägnades åt detta (fast först var jag ju uppe och afropowerdansade lite vid sjusnåret - när klockan ringde var jag inte så positiv men det var väldigt skönt när man väl kom dit och satte igång) sen lunchade vi på Tufvan. Satt i bibblan hela eftermiddagen och kvällen. Höll på att somna ett tag så jag kunde inte låta blir att gå och köpa lite godis på pressbyrån. Inte bra, jag som skulle ha en godisfri vecka... Kom hem vid halv nio på kvällen, helt färdig. Fixade lite mat, sen läste jag lite om kommissarie Brunetti innan jag slocknade vid 11-tiden.

Idag är det dags igen. Suttit här på bibblan sen kl 9. Snuvigare idag, så får se hur den här förkylningen utvecklar sig. Får nog hoppa träningen ikväll. Har inte bestämt mig helt, men får se hur det känns under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback