Ny vecka, nya tag

Idag var en bra dag. Faktiskt! Började med en morgonpromenad i ottan med Nathalie. Kl 7 knatade vi iväg på en liten runda. Frosten låg fortfarande kvar och det var riktigt kyligt, men nä idag ska jag vara positiv - det var friskt! Föreläsningen var vid 10 sen, snackade om Världsbanken och IMF, strukturanpassningsprogram och Poverty Reduction Strategies. Till på köpet fick vi ytterligare ett pm att skriva till på fredag. Suck å stön. Men det löser sig. Lite att läsa innan jag kan börja skriva på det bara....

Cyklade bort till Willys och handlade. Var lite tomt i kylen och jag kan inte leva ett normalt vardagsliv om inte min fruktskål är full med massa god frukt. Nu finns där äpplen, clementiner, apelsiner, mango och banan. Åt lite persisk mat till lunch (P:s söta mamma skickar ju alltid med massa gott till oss), tvättade och läste lite i Hermeles bok. Körde Martinas Air muskel-pass idag, skitkul! Fick massa energi, så när jag kom hem lagades det lasagnette. Lite senare stack jag över till Josses korridor där tjejerna hade bakat tårta för att fira österrikarens födelsedag. Smaskigt.

Nu ska här sussas. Morgondagen ska nämligen inledas med ett morgonpass på vugi, Afro Power Dance.

Och nästa vecka kommer
Mathilda - weeee! =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha virrigpetter nr1 är du nog 8) Har aldrig haft dans på torsdagar, har på onsdagar. Men det är ju ingen dans på lovet så det spelar ju ingen roll hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback