Tandläkaren

Jag var hos tandläkaren imorse. Nu är jag 869 kr fattigare, en tand helare och ett halvt ansikte förlamat... Hade fått en "sista-minuten-tid" vid 7.30, så det blev att gå upp tidigt. Men väl där fixade de i alla fall min tand. Skönt att slippa behöva komma tillbaka en annan dag liksom. Det var en lagning som hade lossnat. Min enda lagning. Så himla typiskt. Och inte valde jag att ha försäkringen heller efter jag varit på undersökning förra våren. Sånt straffar sig. Mina tänder är dock bra annars och det sa min tandläkare också. Bara den där gamla lagningen...

Kommer inte ens ihåg hur det var när jag lagade den. Måste varit minst 10 år sedan. Minst. Det gick vägen i alla fall och nu känns det bättre igen. Får se när bedövningen släpper så man kan känna sig normal igen...

Nu ska jag iväg till skolan. Ny kurs idag, nya tag. Mycket att läsa i blir det tydligen den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback