Hemlängtan

Jag fick hemlängtan här för nån vecka sen. Eller egentligen redan innan, när vi umgåtts med Pouyas syster och sen hans familj i Eslöv så längtade ju jag efter min familj! Så jag bestämde mig till slut för att åka hem imorn. Ska bli lite mysigt. Har mycket att plugga men det får lösa sig. Stackars lilla Mathilda är ju ensam nu när Vickan flyttat och allt... Ska nog bara ta det lugnt och umgås me dem hela helgen.

Anita Roddick har dött. Det var hon som grundade the Body Shop. Jag är en trogen kund, för det mesta. Nämen jag tror seriöst på konceptet och det känns vettigt att pengarna går till någorlunda bra saker om man ändå lägger ut pengar på skönhetsvård, dvs icke-djurtestat, community trade etc.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: HAHAHA tomatoe tomato, whats the big deal 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback