Welcome dinner

Igår var det välkostmiddag för utbytesstudenterna. Försökte styra upp lite förfest innan för våra fadderbarn, men det slutade med att det var jag, Josse, Nathalie och Cajsa som satt och drack sangria hemma hos mig istället. 10 minuter innan vi skulle gå kom Josses spanjorer, men min utbytesstudent och hennes franska vänner och Nathalies fadderbarn och hans gäng hade gått upp i rök... Eller alltså de messade och sa att de var sena, efter ett tag och sa att de inte kom alls utan att vi skulle ses på festen. Fransmän alltså! Jaja, sangrian var god i alla fall. Sen blev det mingel, mat och underhållning när vi väl kom dit. Snackade me massa folk, blandat på engelska och franska så det var en riktigt trevlig kväll faktiskt.

Ska träffa min grupp vid kl 18, så jag sitter och skriver/läser lite om Somalia nu... Ingen vila ingen ro...

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback