Girls just wanna have fun

Ok, jag vet, jag är urkass på att uppdatera bloggen. Jag har bara inte pallat. Var hemma några dagar i Eskilstuna förra veckan. Solade och badade i Mälarbaden och snickrade i stugan. Orkade inte med så mycket mer än att bara umgås med famijen. I veckan jobbade jag mest och när jag var ledig packade jag. Packa packa packa. Tänk att man har så mycket grejer! Och resten av tiden umgicks jag med folk. Tiden rinner iväg så vill få så mycket tid med tjejerna som möjligt.



Hann också med två svängar på Loft den här veckan. Det var sista onsdagen i onsdags, så jag skyndade mig hem efter jobbet och gjorde mig iordning för en kväll på stan med tjejerna. Suz & Malin var ju också här, så det var riktigt skoj.

I fredags var det sista kvällen med Yllka innan hon åker till Kosovo inatt. Eftersom det var Karl Oskar-dagarna var vi ute tidigt, och det blev en helkväll på Loft med mycket dansande och därefter en traditionsenlig efterfest hos mig à la Claudia&Emelie. I just can't believe it's all ending now...



Igår morse var det bara att pallra sig upp, för mamma och pappa kom med släpkärran på förmiddagen. Vi bar flyttlådor och packade släpet fullt fullt fullt. Hämtade min nya säng hos Natha och lassade upp den på takräckena. Svettiga blev vi. På kvällen promenerade vi in till stan, åt lite libanesisk mat och gick och kikade lite på stan. Riktigt mycket folk eftersom det var Karl Oskar-dagarna som sagt. Vi köpte lite marknadsgodis, såg en skymt av Amy Diamond (men vi stannade INTE och lyssnade hahahaha), och minglade lite innan vi promenerade tillbaka till campus. Där hittade vi den nya träningsanläggningen de byggt intill sjön, så vi testade den lite hahahha. Imorse gick vi upp tidigt lastade det sista. Pappa fick till och med göra en hemmasnickrad lösning för cykeln frampå släpet för att få plats med den. Så vid halv nio i morse stod jag där med en så gott som tom lägenhet.... Sorgligt!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

titta! ett helt liv inpackat i en liten kärra... ! Och din hunkiga pappa:) hihi* De var trevliga, dina föräldrar:) Vi ses senare idag! Kramar

Postat av: leny

vet hur det känns! Helt sjukt och sorgligt är det...puss

2008-08-12 @ 07:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback