Harsh Reality



Det är dags att inse fakta. Jag har gått under den här tunneln för att aldrig komma tillbaka. It's the end of an era. Jag befinner mig inte längre i campusbubblans trygga värld som jag gjort de senaste fyra åren. Jag är ute i verkligheten. Den hårda verkligheten. Det är nu allvaret börjar. Det är bara det att jag inte känner mig redo än. Min rastlösa själ klarar inte det. Men jag ska klara det här. I'm gonna find a way. My way.

(Parantes för er som aldrig varit campusbor. Detta är tunneln som leder ut från campus till Ica-butiken i bostadsområdet Teleborg. I folkmun kallas den bara "verklighetstunneln". När man t ex stämmer träff med någon när man ska ut och promenera eller liknande: "Vi ses vid verklighetstunneln". Punkt slut, inget mer med det. Dock har man skojat om den många gånger eftersom verkligheten tett sig så avlägsen...)

Kommentarer
Postat av: Angelica.

Åhh jag har tänkt fota verklighets-tunneln tusen ggr. Jag är heller inte redo för verkligheten, eller allvaret. Usch!

2008-08-29 @ 10:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback