Kaffe, kaffe och likör

Sista dagarna i Växjö flög förbi. Avslutningen på fredagen var perfekt. Först en timmas konstant asgarvande åt Shan Atci på Palladium, mellanfest hos Milena, och därefter gjorde Claudia, Nathalie och jag Loft en sista gång. Bra blev det. Riktigt bra. Natha och jag hade ju funderingar innan på att dra hem vid 00.30 eftersom vi då skulle kunna få skjuts hem, men de planerna lade vi på hyllan ganska snart.  Det hann bli Mc Donalds, en rolig taxifärd samt macka och skitsnack under en filt på balkongen innan jag ramlade i säng vid 4-tiden.

På lördagen blev jag upphämtad i världens fulaste hyrbil från statoil vid 10-tiden, sen åkte vi hela tjejgänget till Josse i Munka-Ljungby (ligger utanför Ängelholm i Skåne för er som inte är så haj på södra Sveriges geografi hehe...) där vi hade kräftskiva. Sicken helg det blev. Kräftskivan var galet kul. Mycket kräftor blev det. Vi sjöng och gapade i kör. Ojojoj.



Mindre kul att städa undan illaluktande kräftskal dagen efter, särskilt eftersom det var hur mycket getingar som helst. Men det gick bra. Tiina och jag stannade lite längre än alla andra, så vi hann med en visit i Josses nya lägenhet i Helsinborg också. En fika i solen på hennes fina balkong. Vilken stad Helsingborg är alltså! Jag fastnade direkt! När bi kom tillbaka till Munka blev det bakisslöande med mat, godis och Bridget Jones.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha jag har försökt berätta för mamma om shan men hon tar illa upp som fan. hahaha:) "asså han hackar ju på folk".. "nej mamma det är humor!" "hmf!"



hihihi KRAM

2008-08-26 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback