Alla hjärtans?

Ja, det var ju en någorlunda alla hjärtans dag i alla fall. Inte som man kanske hade önskat, men inte så hemsk som jag fasade den skulle bli. Vet inte om jag är så positivt inställd till alla hjärtans över huvud taget, men de små korten jag fick från mamma & pappa, och kortet från Mathilda, smsen från söta vänner och bror, allt det värmer ju ändå.

Solen sken idag och det höjde faktiskt humöret litegrann. Dessutom hade vi på eftermiddagen ett mycket intressant samtal med kvinnan som är Dean of the Department for Development Studies på Mbararauniversitetet i Uganda.  Air Muskel var inställd på kvällen, men boxades med Nathalie istället och det gick ju minst lika bra. Och idag åt vi faktiskt middag tillsammans här hemma och pratade. Bara pratade liksom. Så idag känns det ändå lite bra på något vis. Inga tårar. (Fast som sagt, det har ju ändrat sig fort de senaste dagarna. I samma stund jag skrivit något så har humöret svängt och jag ångrar alla ord... So we'll see about this.) Sen bakade jag
kladdkakemuffins och tittade på Brottet (danska kriminalserien på svt). Och nu är det Debatt. Yes, jag är en tv-nörd and I'm proud of it.

Imorgon får vi hemtentan, sen lär man ju ha att göra i en vecka framöver, inkl. föreläsningar, vaccination, röda korset, litteraturseminarier osv. som också ska hinnas med.

Kommentarer
Postat av: Natha

Duu!!:) Jag kan träna på söndag kväll!!:) Wohoo! Men iaf, vi ses kl 16;)

2008-02-15 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback