Blodgivning

Idag har jag gjort min insats för mina medmänniskor - gett blod. De var glada att jag kom, för de hade brist på min blodgrupp. Så nu har jag utökat min glöggmuggssamling lite till. Hela åtta personer kan dricka glögg samtidigt och det får väl räcka med glöggmuggar nu. Cyklade nog alldeles för fort på vägen hem för jag blev lite yr. Äter ostsmörgås och dricker oboy nu (låtsas att det är bra för mig, skulle det kunna varit iof om det hade varit nyttigt bröd och inte limpa). Jag måste passa på att äta upp min ost den här veckan, för sen ska jag vara helt mjölkfri i tre veckor från och med måndag. Min doktor tyckte jag skulle testa det igen. Suck. Jag bestämde mig för att vänta till det blev ny vecka och sådär, för familjen kommer ju i helgen och jag orkar inte hålla på och vara omständig. Jag vill ju äta semla!

Och ja, Sara jag fattar den marknadsekonomiska aspekten av falafelhistorien ;o) Men jag tycker i alla fall att det är dumt och töntigt. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha "dumt och töntigt". Du är rolig du. Och lite stingslig ibland. :)

2008-02-05 @ 13:24:16
Postat av: emelie

hihi jajamensan!

2008-02-05 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback