Äntligen träning

Om mindre än en timma ska jag dra och träna. Äntligen! Har längtat sen sista gången innan jul. Tur att jag åtminstone gick på två pass hemma i Eskilstuna. Efter det har det varit dåligt på den fronten. Promenerat lite i veckan, men det blir ju aldrig samma sak som att bli riktigt svettig på ett träningspass. Idag är det Step Bas som gäller. Hoppas instruktören inte har lagt in för mycket snurrar bara. Då blir jag yr och glömmer bort stegen.

Gjorde klart grupparbetet idag, så vi har bara presentationen kvar imorgon. Har dock läst igenom det lite nu och hittat lite småfel. Ajajaj. I vår powerpoint-presentation också, får sätta mig och ändra det i kväll.

Eftersom vi gjorde klart det sista utan lunchpaus kunde jag ju gå hem sen. Bestämde mig för att laga lite mat, trots att jag hade en matlåda redo. Var inte alls sugen på mitt konstiga wokexperiment från i helgen... Tinade köttfärs och lagade ordentligt med spagetti och köttfärssås i stället. Klockan hann bli tre innan jag fick äta, men åååh så gott det var. Inget går upp mot lite lagad mat när man ätit matlådor till lunch i några dagar och bara mackor på kvällen.

Igår var jag förresten ute en sväng. Fast verkligen en liten sväng. Var ju i väg på kurs på kvällen först med Röda Korset, första hjälpen för barn, så jag slöt upp med tjejerna hos Josse först framåt 22. Helena var på besök över dagen också. Men snart får man se mer av henne, eftersom hon ska ha praktik här i Växjö! Vi gick i alla fall till Stallet en sväng, men gick hem vid halv tolv tiden för jag var så himla trött.

Nähä, om man skulle göra sig redo för träning snart då kanske.

Kommentarer
Postat av: Natha

Jag har aldrig varit så svettig som jag var idag.

2008-01-16 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback