Bildbevis

Här är lite bilder från lördagens festligheter:



Det var väl fina bilder hihi. Jag kanske ska berätta något om dem.
1. Malin, Suz och Josse kommer smygande med presenter bakom ryggen
2. Jag = födelsedagsbarnet på barnkalaset
3. Robban är finfin i hatten, Suz klappar lite fint på huvudet haha
4-6. Bildserie: Nathalie + partyhatt
7. Andreas och Malin (Det är Malin som jag ska flyga med till Moçambique)
8. Anna-Lena ( till höger) som oxå fyllde år och hennes tyska kompis
9. Anna-Lena igen med en annan tysk kompis
10. En bild jag hittat i efterhand, min franske utbytesstudent Alex, Cajsa och jag på Stallet
11. Helt plötsligt är festkvällen slut och Nathalie städar på Stallarna

Känner att jag saknar lite bilder från Stallarna. Jag sprang nog mest runt där och fick inte så många bilder tagna. Letade som en tok efter min utbytesstudent. När jag till slut hittade honom så tappade jag bort honom igen. Hans kompis måste tyckt jag var lite småtokig när jag letade efter hans vän hela tiden haha. Hmm, just ja, kanske borde prata med honom. Kom på att jag lovade honom svensk husmanskost hos oss någon dag snart, får se när det hinns med.

Just det, ska visa mina fina tulpaner ockå:



Gårdagen var ganska seg. Vaknade upp vid 10 med en enorm huvudvärk och det kändes som att någon lyste på mig med en ficklampa rakt i ögonen. Det visade sig bara vara solen som sken. Då ångrade jag den där sista drinken jag drack i baren efter stängningsdags. Hur smart var det på en skala. Svepa en drink precis innan man ska hem? Suck. Jag lade en kudde över huvudet och sov två timmar till innan jag vaknade med ett ryck och insåg jag hade tvättid kl 13. Men det gick bra. P kom hem på eftermiddagen efter att ha varit och lyssnat på Drum n Bass i Malmö. Det var meningen att vi skulle titta klart på andra halvan av Gudfadern 2 på kvällen, men han var så trött så han somnade bredvid mig. Jag tittade på Sofia Coppolas Marie Antoinette och två avsnitt av Gossip Girl istället innan jag var tillräckligt trött för att lägga mig jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback