En BH i luvan

Jag var på stan idag för att hämta ett par stövlar jag klackat om. Tänkte jag skulle kika lite i några affärer som jag inte hann titta så noga i i fredags när jag shoppade. Jag var inne på Indiska, Lindex, Flash, Stadium, Scorett och B-Young. I den ordningen. Well, när jag så kliver in på H&M piper larmet. Jag tittar mig omkring, och det kan bara vara om mig det piper. Tänkte att det kanske var att de glömt tagit bort larmet på den lilla väskan jag köpte på Indiska. Då kommer en av expediterna fram till mig, snurrar på mig och UR MIN LUVA LYFTER PLOCKAR HON FRAM EN RÖD BH!!! Hon skrattar lite åt mig, och jag skrattar lite pinsamt tillbaka. Vi tittar på den och upptäcker att den är från Lindex. LINDEX! Jag har ju gått i massor med affärer efter det!!! Och dessutom gått halva gågatan!!! Jag minns att min luva fastnade till i en krok inne på Lindex, men inte trodde jag att jag skulle gå runt med en röd BH hängande i luvan sen. Jag tror jag dööör vad pinsamt. Kunde se mig själv framför mig, gående där i lugn och ro strosandes inne i affärerna med en röd BH hängande där bak.... I alla fall, H&M-tjejen hjälpte mig ut från affären så ingen trodde jag snott något där. Sen var det bara att knata tillbaka till Lindex, pipa lite i entrén och skamset lämna tillbaka BH:n till en Lindex-tant. Hon skrattade lite åt mig, så det var ju ingen fara. Men sjukt pinsamt Jag gick aldrig i fler affärer. Promenerade med cykeln hem istället.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHAHHA förlåt men det där lät lite komiskt haha. Kunde se dig framför mig haha. Men det skulle lika gärna kunna hända mig så ska nog inte säga nåt hehe :P

Postat av: Natha

NÄÄÄÄ HAHAHHA Förlååååt vännen!!!:) Åh att du lyckas??!

2008-01-29 @ 17:29:55
Postat av: Pethra

Hahahaha.. där fick jag mig dagens skratt, tack för det. =)

2008-01-29 @ 18:40:07
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Susanna

Haha, det var ganska roligt. Men jag kan tänka mig att det var ganska pinsamt, jag hade väl dött om det var jag.

2008-01-29 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback