Klassfest

Klassfesten igår var riktigt trevlig. Vi var ett gäng som satt hemma hos Micke där på kvällen. En av killarna som var där var med dem i Moçambique förra året, så det var tusen frågor som gällde haha. Fick en massa bra tips. Vi gick ut till Stallarna en sväng också, men jag tog det rätt lugnt och stannade inte så länge. Ville ju spara mig till idag :o) Gick hem och mumsade i mig en massa toasts och lite tårtrester i stället. Mycket smaskigt!

Idag har jag däremot segat, trots jag inte ens var bakis. Fixat och grejat och slappat. Men nu är det snart dags för festligheter igen! Ska få lite mat i magen nu, fixa håret, sen dra bort till korridoren och göra iordning.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Hoppas du får en kul partykväll. :-)

Postat av: Natha

Emelie. jag är sen. Som vanligt. inte för att jag tror att du kollar bloggen en minut över halv. men ändå. här sitter jag. väntar på att en högre makt ska säga till mig att skärpa mig. Nej vars. Strax klar. Ses snart. Kram:)

2008-01-26 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback