Växjösommar

Än så länge måste jag säga att det här är den bästa sommaren hitills i Växjö. Vem kunde ana det. I år är det faktiskt folk i stan och jag har (VARNING internskämt) två getter och en älg att hänga med. Och massa andra sötnosar också förstås! På mina lediga dagar har det blivit en hel del häng på stan och några vändor på Loft har vi också hunnit med. Mycket tokigheter. Hahaha.

Min kameraladdare har försvunnit. Puts väck. Misstänker den följde med flyttlasset som gick för en månad sen. Men där får jag inget svar. Jag som ville dokumentera sommaren -08.

Jobbet rullar på som vanligt. Tiden går alldeles för fort. En dryg månad kvar att jobba. En månad kvar i lägenheten. Sen flyttar jag in till Nathalie hihi. Sen kräftskiva i Munka-Ljungby den 23:e. Därefter tomt. Nada. Blankt. Arbetslös akademiker som bor hemma hos mamma och pappa. För att skjuta på det lite funderar vi på att dra iväg nånstans en vecka. Får se hur det blir med det.

Nu ska jag försöka mig på att skriva en ansökan. Suck.

Kommentarer
Postat av: jossan

Dra iväg nånstans!! Jaaa! Jag följer oxå med! Är ledig fr o m 12 aug fram tills skolan börjar...vi drar!! kram

2008-07-16 @ 16:35:26
Postat av: Helena

Heja oss arbetslösa akademiker! Cool points!

Klart du o Josse o Annan ska dra till Valenica o hälsa på JuanPe o bli fulla o bruna! Jag röstar för!

Puss

2008-07-18 @ 20:59:22
Postat av: Nathalie

Uppdatera bloggen nu fröken!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback