Homecoming

Snart beger jag mig hemåt till Eskilstuna. Packar det sista. Inte hunnit tidigare eftersom jag jobbat hela helgen. Ingen homecoming for good (det blir i augusti), men väl för en vecka.

Sen blir det Danmark med familjen. Som på den gamla goda tiden. Alla fem. Bila ner till Fyn och morfar. Underbart. Har dock en svag känsla av att bilfärden blir lite annorlunda den här gången. Alla tre barnen i baksätet är vuxna och dubbelt så stora som 1995, om inte tredubbelt (Vickan). Och jag får dela köransvaret med Pappsen (för Vickan jobbar natt sista natten innan och behöver sova i bilen). Men men, det ska nog gå bra. Eller, det kommer att gå fantastiskt bra. Så det så.

Nu ska jag packa ner mina Afrikapresenter.

(Precis när jag skulle trycka på "spara & publicera" började Kanye & Chris sjunga på MTV! Coming home again..)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha det så trevligt hemma och sen i underbara Danmark!



KRAM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback