Lyckad fredagskväll och måndagströtthet

Det blev en mycket lyckad kväll i fredags. Spelade spin hos Angelica. Dansade en massa på Stallarna. Jag bjöd laget runt på päronshots bara för jag hade så trevligt. Kvällen avslutades med korv med mos och räksallad på Statoil, vilket ju hör en bra utekväll till. Men kvällen var inte slut ännu. Det blev till och med efterfest och det var längesen jag orkade med något sådant.

Dagen därpå degade jag med Helena i stort sett hela dagen. Vi pallrade oss till och med bort till Max på andra sidan stan. Inget klår Max när det gäller hamburgare.

Igår satte vi igång med plugget igen. Vi har ju kommit överens om att bara vara ledig en dag på helgen för att vara så effektiva som möjligt. Fick ner lite på pränt i alla fall, men jag var sjukt seg fortfarande.

Idag är jag hur trött som helst. Jag fattar inte varför jag aldrig kan somna på kvällarna. Det här är ju värdelöst.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller med! Väldigt lyckad kväll i fredags. Hade jättekul och ser minsann fram emot ett lika lyckat Allkår. :)

2008-05-19 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback