Ormbett & Stockholmshelg

Inatt drömde jag att jag hade med mig två ormar hem från Moçambique. En gav jag till min pappa och en behöll jag själv. Jag hade köpt dem på någon sorts marknad där man fick dem i varsin låda. När jag väl kom hem insåg jag att jag inte visste om de var farliga eller inte. Först började jag oroa mig för min pappa som ju tveksamt hade tagit emot den ena som present. Sen upptäckte jag att min orm låg där på sängen och såg snäll ut men han tittade misstänksamt ingående på mig. Då insåg jag att han nog inte hade fått mat sen jag köpte honom och ormen såg att jag förstod och gick till anfall. Han var inte så jättestor, så jag lyckades på något vis fånga honom så där som de brukar göra, om halsen, men han han bita mig mitt handflatan. På något sätt dödade jag honom, vet inte hur, men jag gick runt med en hand som började domna bort... Hmmm sen vaknade jag tror jag. Det börjar likna Lariam-drömmar det här. Men några sådana antimalaria-piller har jag ju inte stoppat i mig på ett bra tag...

Om ett par timmar ska jag bege mig till Sthlm för en helg med Växjötjejerna. Eller, de som är i Sverige i alla fall. Tiina är ju kvar i New York och Suz & Malin i Sarajevo. Men det ska nog gå bra ändå! Ska bli så himla kul med lite quality time med dem. Växjöhelg på annan ort. =)



Det blir Hellepelle, Jossankossan, Annapanna, Cajsabajsa och Ellenpåsmällen. Tror till och med att Elin tittar in. Alldeles för längesen sist! Ellen lämnade Växjö för så länge sen att jag inte ens har någon bild kvar på datorn från de gamla goda tiderna och jag pallar inte koppla in externa. Anyway, ska bli superduperskoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback