Färdigjobbat för den här sommaren

Hade sista jobbdan igår, sååå skönt. Inte för att jag inte tycker om mitt jobb, men ändå... man vill ju ha semester också! =) Det var i alla fall en bra sista dag.  Jag ansträngde mig verkligen till mitt yttersta för att hålla humöret på topp hela dan (trots jag är förkyld och var jättetrött och snuvig...) och undvek konflikter för att hålla henne på gott humör också (även om man egentligen måste ta tag i sånt också i vanliga fall). Så det blev en mysig dag. Långt eftermiddagsfika och god mat, sen kvällspromenad med tillhörande sjungande. Lämnade därför jobbet lätt i sinnet, och det känns bra att man ska tillbaka in som timvikarie i höst som vanligt.

Packar och grejar nu. Mycket som inte får glömmas bort. Det kommer vara megavarmt där, men vi måste ha finkläder på oss på flygplanet eftersom vi är släkt med flygvärdinnan... Business typ. Mycket knorrande från Pouya angående det... inte riktigt hans stil ju (inte min heller för den delen men han är ju verkligen raka motsatsen). Jag vet inte hur många gånger han under något av sina utbrott sagt att vi ska ställa in resan pga detta... Men nu är allt dock ordnat, skjortorna strukna, svarta byxor & skor inhandlade bara jag som ska putsa mina skor...

Måste återgå till packandet. Återkommer med uppdatering när vi kommit tid. Ska nog skriva en resedagbok också, känns som ett måste haha.

 

Kommentarer
Postat av: Leny

ååh resedagbok! Ser fram emot inläggen! Och som sagt, ta många bilder:) Fly safe! Kram

Postat av: Natha

Stackars Pouya!!:)

2007-08-21 @ 21:55:42
URL: http://jagheternathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback