Förtydligande + WINNERBÄCK

Haha kom på att jag borde förtydliga den där bilden när jag och Pouya står och flinar med vår chipspåse. Det var nämligen så att vi spelade bort en massa 5-kronor på Liseberg, vi ville så gärna vinna lite choklad! Alla andra gick runt med bautastora toblerone eller marabouchokladkakor. Efter att ha varit jättejättenära flera gånger så gav vi till sist upp. Gick förbi chipsgrejen på slutet, velade om vi skulle spela eller inte. Vi hade redan chips hemma, var ju choklad vi ville ha. Men till slut satte vi en femma - och vann! Så kan det gå.

Kan dessutom säga att inlägget igår skrev när jag var megatrött plus att datorn var helt sjuk seg och hackig, så kanske inte är det bästa jag skrivit. En kort beskrivning av helgen var det iaf.

Anyway, snart är det dags för Winnerbäck som spelar i Teleborgshallen ikväll. Ska bli så hiiiimla skoj!

Kommentarer
Postat av: joy

åh, jag vill också se winnerbäck! ha det så kul ikväll! :D

Postat av: Mathilda

nej är inte alls avundsjuk, nej nej absolut inte. Pratar inte med dig idag 8)

2007-12-03 @ 17:55:54
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: Leny

winnerbäck, grymt!! Jag ska på Kent i Växjö skärtorsdagen nästa år! Tycker du oxå ska gå!

2007-12-03 @ 19:24:25
Postat av: Pethra

Hahaha.. jaa, många magar i vädret nu.. Ha så jäkla kul på Winnerbäck, jag är icke avis! Bah. ;)

2007-12-03 @ 20:05:05
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback