Julavslutning

Nyss hemkommen från vår julavslutning på Röda Korset. Massor med barn där idag, jättekul. Men det blev ju mest julfika och tomtebesök så vi behövde inte sysselsätta dem själva hehe. Gott med lite julgröt och glögg iaf måste jag säga, sen fick vi frivilliga också varsin julklapp av Judith, så nu sitter jag här med en söt mugg fylld med choklad... Ajajaj jag som skulle vara duktig ända fram till helgen...

Sitter med en opponering som Anna och jag ska göra till på onsdag. Två tjejer från förra årets magister som går upp med sin uppsats, och det fanns inga opponenter så Anna fick en förfrågan och hon drog med sig mig eftersom vi har tänkt skriva uppsats ihop sen i vår. Så nu har vi att göra. Men spännande samtidigt, för den handlar ju om Moçambique och då lär vi ju oss massa grejer innan det är dags för oss.

Började en ny kurs idag: Global kommunikation och vår bild av världen, läraren kommer från medie- och kommunikationsvetenskapen. Verkar sjukt intressant!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Va härligt. :-) Du kan ju slå en pling eller skicka iväg ett sms om du känner att du har tid att ses över en fika nån dag! 0707994498 är numret! Det vore kul att ses. :)

Postat av: alex

Hej! Skont med jullov va :) Sjalv aker jag hem over nyar istallet for vi jobbar har nasta vecka. Har inte haft jattemycket hemlangtan men nu borjar den komma nar vi ar sa nara jul...Ah, vad roligt att ni ska ha Goran, han ar jattebra! Ha en fin jul! Kram alex

2007-12-18 @ 10:22:33
URL: http://alexandra-goes-east.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback