YES!

Jag klarade mina kurser i Frankrike! Vilken lättnad. Klumpen i magen försvann. Det gick till och med rätt bra. Mitt medelvärde låg på 14.95 av 20. Inte så dumt! Fasen va nice. Fick dessutom 16 i tre hela ämnen! Wohooo! Visserligen är det två av dem som inte räknas så mkt för de kan inte räknas in i c-kursen (français och conference et methode i histoire et civilisation française) men att jag fick det i protection sociale känns ju inte helt fel! =) Den andra histoire-kursen fick jag lite sämre i, likaså migrations internationales, men iaf över 10 och det är ju huvudsaken! Mest glad blir jag över att det gick bra i sociologie des organisations eftersom jag var rädd för att ha kuggat den, men icke, hela 15 fick jag där. Nu kan man lämna det bakom sig och slippa gå runt och ha ångest. Äntligen.

Kursen i lördags var väldigt intressant. Rörde om en hel del i huvet, så var helt slut när jag kom hem. Satt som en zombie framför tv:n hela kvällen sen. Handlade ju om kriser och allmänt om folk som mår dåligt, hur man ska hantera det och vara god lyssnare osv. Vet inte om jag blev så mkt bättre, känns ju snarare ännu läskigare. Fast en hel del goda tips och råd iaf.

Superglad över det fina vårvädret också! Får njuta av det nu när jag ska cykla till röda korset om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback