Skrivaskrivaskrivaskriva

Jag blev inte totalsågad på handledningen. Självklart var det grejer jag skulle ändra på, men det verkar i alla fall genomförbart. Kanske. Lätt är det ju inte. Men det är bara att bita ihop och köra på nu de sista dagarna så jag hinner klart. På tisdag ska jag skicka det till handledaren för en sista genomläsning, sen ska hela uppsatsen lämnas in på torsdag. Skrivaskrivaskrivaskriva.

Jag fattar inte varför jag mår så dåligt innan handledningen och när jag tänker på uppsatsen överhuvud taget. Hur dåligt kommer jag då inte må innan opponeringen? Springer på toa hundrasjuttioelva gånger innan jag ska gå och känns som att tårarna bränner innanför ögonlocken och kan när som helst börja trilla ner. Hemska känsla.

Värdade för lunchpasset idag, så det blev att träna muskel idag. Lika bra att köra när jag ändå var där, eftersom boxen är inställd nu ikväll. Så kommer ha träningsvärk imorgon efter två dagars styrketräning.

Läste en artikel i
etc. Fastnade för den. Står mycket vettigt i den tidningen.

Såg sista avsnittet av Gilmore Girls igår. Ever. Säsong 7, avsnitt 22. Nu är det slut. Så sorgligt. Jag kommer att sakna min favoritserie. Vemodigt. Jag som blivit en sån gilmore-nörd vid det här laget, vad ska man nu göra?

Nedräkning Grekland: 20 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback