Moneybrother

Idag är jag kär i Moneybrother. Kär och kär, men ni fattar vad jag menar. Lyssnar på senaste skivan, Mount Pleasure, grymt bra. Fast alldeles just nu lyssnar jag på den här klassikern:



Nämen det är något speciellt med hans musik. Vissa av låtarna får mig på sprallhumör, meda andra passar bäst när man vill ha lite lugn och ro, eller om man är lite smånere. Pouya kallar allt sånt för självmordsmusik... Lyssnade väldigt mycket på To Die Alone när saker och ting var knas för längesen, så jag associerar den kanske inte till så mycket bra. Fast oftast kan jag tänka bort det och lyssna på den ändå. Pengabrorsan var ju riktigt bra den också, roligt med texter på svenska.

Stod om honom i
DN i helgen. Verkar vara ju vara en helt ok kille. (Fast jag minns att någon jag känner sa att han/hon träffat honom ute någonstans och sade att han var jättedryg, fast jag kommer inte alls ihåg vem det var så det där bryr jag mig inte om...) Och sen är han ju snygg också. Det tycker till och med min mamma!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Javisst var det en kul grej?! :) Hade aldrig hört talas om detta tidigare, men det är ju jättekul att få pyssla och köpa billiga grejer som någon familj faktiskt kommer att få nytta av. ÖB, here I come! ;) Det bästa är ju att det inte alls behöver bli dyrt. Kul att någon inspirerats! Kram!

Postat av: maria

håller med dig, det finns moneybrother för varje känsla. kram kram

2007-11-07 @ 13:28:34
Postat av: Helena

han har bästa dialekten!

2007-11-07 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback