Jät och Roxette

Vi har inlett vårt grupparbete nu. Full rulle med det mesta, det är därför det har varit ont om uppdateringar här. Vi ska göra en fältstudie över ett samhälle på landsbygden utanför Växjö. Jät heter byn. Hade första intervjun igår, gick jättebra! Supertrevlig man som lärde oss en hel del om Jät och dess historia. Imorn är det dags för nästa intervju. Ska bli spännande.

Annars är väl det mesta som vanligt. Trött som tusan. Inga förbättringar på hemmafronten. Även om man försöker fly in i studierna eller vad som helst, ligger det där och gnager i bakhuvudet.

Idag är det dags för en ny låt. Roxette - Dressed for Success. Här snackar vi flashbacks. Det måste varit mina första idoler. Katarina brukade alltid köpa kassettbanden, sen spelade jag av dem. Jag hade många bilder på Marie och Per på min garderob hahaha. Kolla hur de ser ut i videon så kan ni tänka er hur de affischerna såg ut...



Sist men inte minst, grattis söta
Pethra. Han är så fin så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback