Kent

Igår kväll kände jag att jag faktiskt skulle orka med att vara lite social för en gång skull och att jag kanske till och med skulle kunna ha roligt. Well, det blev en lyckad kväll. Typ singstartävling hos Cajsa och sen vidare till Stallarna. Blev tyvärr lite för mycket alkohol bara. Det är lätt hänt när man försöker förtränga något. Josse och jag stannade kvar nästan ända till de stängde och tydligen pratade jag danska hela vägen hem, så nog var det en trevlig kväll i alla fall. Mådde däremot som jag förtjänade imorse. Försökte sova bort huvudvärken, så jag kom inte upp förrän framåt 13-tiden. Jag som hade tänkt plugga... Istället satt jag uppkrupen i sängen i pyjamas och hade en Kentdag med mig själv. Back to my roots så att säga. Läste i Kent: Texter om Sveriges största rockband medan alla gamla Kentskivor hördes i bakgrunden. Jag har saknat dem. Jag saknar egentligen att lyssna på musik som jag gjorde förut överhuvudtaget. Låta musiken fylla rummet och bara lyssna, blädda i skivfodralet, ev. plocka och fixa lite hemma. Det saknar jag. Trummor och bas överröstar ju allt annat i den här lägenheten...



På kvällen åkte vi in till Ristorante Bella Lanterna inne i stan. Mysigt att bara äta gott och umgås med tjejerna. Avslutade kvällen med lite te på Kafé de Luxe. Cyklade fram och tillbaka, så jag fick åtminstone lite frisk luft idag. Imorgon ska jag ta tag i plugget. Imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emilia

hihi, tack :) du stackarn har ingen ledighet va ? . Men lycka till med pluggandet imorn iaf :) (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback