Abalone Dots

Ingen bra dag idag. Den var bra fram till strax efter jag skrivit det förra blogginlägget. Sen gick det utför. Pallrade mig i alla fall iväg till träningen och mådde lite bättre i en timma. Stannade till och solade lite på vägen hem, tänkte värmen skulle göra gott. Men nu fryser jag. Jag fryser alltid när jag mår så här.

Sitter och lyssnar på min nya skiva, den jag fick i lördags av tjejerna. Abalone Dots - From a Safe Distance. Fastnade för gruppen i december när de var förband till Winnerbäck, men har inte lyssnat så mycket mer förutom några gånger på
www.myspace.com/abalonedotsmusic. Rekommenderar verkligen en lyssning.

Det är storm ute. Känns som att fönstrena ska blåsa sönder.

Om en kvart är det den danska serien Brottet på tv. Alltid något. Sen ska jag sova, så att den här dagen tar slut någon gång.


Kommentarer
Postat av: Pethra

Tack för bra musiktips! Lyssnar lite på myspace-sidan, de låter verkligen bra! Hoppas morgondagen din blir bättre. Kram!

Postat av: jossan

näääeeee va inte lessen vännen! vi ses imorron väl? får snacka mer då. nu ska jag sova o njuta av ensamheten...KRAM!

2008-01-31 @ 23:05:07
URL: http://osofin.blogg.se
Postat av: Pethra

Ah, nej jag missade det programmet tyvärr.. hade ju varit spännande att se! Sa de något vettigt? =) Mås det bättre idag?

2008-02-01 @ 10:07:45
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback