födelsedagsfirande + eftersläpp

Nu knäppte det till i min apparat. Toast-grejen alltså. Ska fixa iordning en toast och sen vänta på att osten ska smälta. Var verkligen riktigt rolig dag idag. Kom massor med folk till slut. Hur nöjd som helst. Festen som jag hade tillsammans med AnnaLena var lyckad. Hittade mitt fadderbarn på Stallet sen, pratade med lite allt möjligt folk under kvällens gång. Var till och med kvar länge efter stängningsdags. Hur kommer det sig? Jag vet inte. Det började med att jag letade efter Natha och fick därför en gratis drink i baren när alla andra gick hem och på den vägen var det. Till slut kom jag med iaf, och här är jag nu. Lagom snurrig i huvudet, men grymt nöjd med kvällen. Detta var efterlängtat.

Nu ska jag göra mig en toast. Hälla upp ett glas mjölk, eller möjligtvis ett glass proviva jordgubb jordgubbsdryck om inte P har druckit upp allt. Sen sova länge imorgon och ha en mysfrulle med mig själv, DN, te, limpsmörgåsa och yoggi. Det tror jag kommer göra min dag.

Kommentarer
Postat av: Natha

Jag är fortfarande full. haha

2008-01-27 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback