Gossip Girl

Jag började ju titta lite på Heroes förut och tyckte att jag faktiskt fastnat lite smått för det. Men efter två avsnitt så dog det bara ut. Hade fullt upp med skolan och när jag var ledig kände jag inget sug efter att titta på det.

Nu tror jag däremot att jag har hittat min nya grej. Gossip Girl. (Ja, Mathilda, jag vet att jag är sen som med allting annat hahaha.) Såg precis första avsnittet och nu måste jag verkligen hinna titta på ett till innan Pouya kommer hem från jobbet. Passar på medan jag bakar lite tårtbotten till i morgon ;o)

image159

Kommentarer
Postat av: Pethra

Okej, nu säger jag grattis här då! :D Hoppas du får en fin dag! Kram!

Postat av: Mathilda

hahah du är inte sen kära syster du är tiidig :D iaf när det gäller serien, den kommer ju inte tills sverige förrän om en vecka, alltså är du före! Mohahaha duktigt duktigt ;) och en annan sak... GRATTIS IGEN! :D:D:d

2008-01-24 @ 16:31:55
URL: http://bulleens.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback