Heath Ledger

Kom precis hem efter att ha tagit en öl på stallet med tjejerna, men då skickade Mathilda länken. Det är helt hemskt ju. Heath Ledger död. Han var en av mina favoriter. Helt hooked på honom sedan 10 Things I Hate About You. Nog för att det inte var världens bästa film, men jag fick upp ögonen för honom i alla fall. Och så hade han sin härliga australiensiska dialekt. Men det var dock efter Brokeback Mountain som han riktigt visade vad han gick för. En av de bättre filmerna jag sett. Och nu, bara 28 år och död. Och en liten dotter hade han med Michelle Williams. Tragiskt.

Jaja, inte för han varit en viktig del av mitt liv eller något sådant. Jag tycker bara att det är så tragiskt med de här skådelspelarna som går bort så unga...


Kommentarer
Postat av: Leny

mmm, har inte heller fattat, så ung oxå. Helt fel liksom. Din formulering var lite rolig "unga skådespelarna går bort så unga"...

Postat av: emelie

hihi tack leny! jag formulerade om det lite. får väl försvara mig med att jag skrev det halvsovandes hahaha.

2008-01-24 @ 14:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback