Torsdagseftermiddag

En torsdag som alla andra. Sitter hemma och läser lite inför föreläsningen imorgon. Hjälpte Nathalie och Joel att flytta i förmiddags. Blev lite att bära, men gick ändå väldigt fort. Det är bra när man är många, som när vi flyttade hit. Då hade vi ju ett helt gäng flyttgubbar och flyttgummor (Leny och jag haha), vilket gjorde att allt gick fortare än vi räknat med. Ska bli kul att se deras lägenhet sen när de fått ordning på allt. En stor en är det i alla fall!

Jobbade några timmar på morgonen och några timmar på eftermiddagen igår. Måste ju försöka nu när jag har tid, lär inte bli så mycket jobbande framöver. Jag har ju inte alls jobbat mycket sen i somras. Inte bra. Men så är det ju när de ringer i sista sekunden, då har man fullt upp med plugg och det måste ju gå före.

Nu är jag lagom seg efter den rejäla portionen dinkelpasta med köttfärssås jag åt för knappt en timma sen. Måste ändå läsa ett dokument till inför morgondagen och egentligen lite i boken också... *gäsp* Blir träning sen vid 17, ska bli kul med Air Muskel igen, var så himla skoj förra torsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback