Det var det...

Det är meningen att jag ska vara klar nu. Klar. Färdig. Jag har nog inte fattat det ännu själv. Det gick ju bra, examineringen. Examinatorn var inte alls så läskig som vi trodde han skulle vara. Vi fick en lista på ändringar att göra, ganska stora sådana, men när han väl förklarade att det är upp till oss själva om vi vill ändra eller inte så kändes det ju genast mycket bättre. Vi vill ju fixa med den så den blir så bra som möjligt. Den ska ju faktiskt tillbaka till Moçambique och läsas av provinsadministrationen och förhoppningsvis också av Mecuburi. Så lite att göra nu i veckan.

Helgen var suverän. Fredagen var som sagt toppenlyckad. Fortsatte festligheterna med fotbollsfest med Danne & co, vilket innebar att jag var på Loft två kvällar i rad. Nu blir det lugnt ett tag, helt sanslöst dyrt att gå ut inne i stan. Är ju så van vid studentpriserna på stallet... Antar det är lika bra att vänja sig... Men lite svårt att göra det innan man har en ordentlig inkomst!

Nu ska jag fixa lite med mina bilder, sen blir det nog Foyle's war.

Och på söndag åker jag hem! Jag tror aldrig jag har längtat hem så mycket som nu.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Vad sägs om måndag? :)

2008-06-16 @ 20:11:01
Postat av: Leny

ska bli så kul att ses på tisdag!! Puss

2008-06-16 @ 20:40:58
Postat av: Pethra

Förmiddag blir bra för mig! :) kl 10 utanför waynes?

2008-06-16 @ 20:53:32
Postat av: Mathilda

ja på söndag hihi :D saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback