Stockhom i mitt hjärta

Snart ska jag till Stockholm. Men eftersom jag inte ska lämna in brorsans dator längre åker jag nog inte upp förrän vid fyratiden. Har ändå inga pengar att shoppa för. Sparar dem till Danmark.

Ikväll ska det dineras med Leny i hennes lya på söder. Tänka sig va! Förhoppningsvis kanske Sara kommer ifrån sitt jobb en stund så hon åtminstone kan äta med oss. Hoppas hoppas. Vilka business women de är de där två. Antar det är min tur att bli vuxen och skaffa mig ett riktigt jobb nu. Men ingen business för min del haha.

Ser faktiskt fram emot att åka till Stockholm. Jag har en viss hatkärlek till den där stan måste jag medge.

Annars är det så himla skönt att vara hemma. Igår träffade jag världens sötaste lilla bebis-Axel och mamma Pethra. Strosade runt i stan lite innan. I regnet under ett paraply, men ändå! Var förbi min söta lilla mummu och berättade om resan. Ska förbi där igen i veckan och visa lite foton från datorn.

Nähä, ska greja lite innan jag ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback