Aaaaah

Nu är det verkligen dags att vara färdigpackad! Men det är jag inte riktigt ännu. Så himla mycket grejer som måste fixas. Ska fixa det sista med handbagaget och necessären nu. Ryggsäcken är i alla fall nästan klar. Och jag är så trött så jag nästan somnar.

Imorgon gäller det. Blir spännande att se hur vi gör när vi ankommer Johannesburg. Krånglar lite med transporten vidare till Maputo eftersom vi missar den enda bussturen på lördagsmorgonen. Antingen stannar vi i Johannesburg ett dygn och väntar in bussen på söndagsmorgonen, vilket vi inte tänkt från början och blir lite krångligt med alla väskor osv, eller så kanske vi köper en enkelbiljett och flyger. Vi beslutade oss för att försöka gå in i "det-löser-sig-när-man-kommer-dit-mentaliteten" som man nog behöver på den här resan, så vi får se helt enkelt.

Men i helgen ska vi alltså anlända till Maputo. Vad sägs om de här bilderna?





Just det, i mån av tid och tillgång till internet ska jag försöka skriva resedagbok. Sök efter  "emeliestina" om ni inte redan har er adress i min maillista och brukar få mail från mina resor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback