Diverse

Jag har äntligen fört över lite bilder från kameran till datorn.


Ja Helena, man kan ju undra hur många studenter det behövs för att hitta ut ur en bil. På bilden syns det klart och tydligt att den har fyra dörrar... HAHAHA!


Hårt arbetande studenter. Anna och Amada tittar på utsikten från Jätsbergs gods.


Söta familjen när de var här.


Min goda mat när vi var ute och käkade häromhelgen. Jag var ju tvungen att hålla på min och Mathildas tradition att fotografera maträtterna =)


Well well, lite diverse som sagt. Inte så mycket att blogga om idag. Jag är fortfarande sjuk och jag är trött på att beklaga mig över det. Men pga förkylningen försöker jag ju att göra så lite som möjligt så att jag blir frisk någon gång. Hallå, det är liksom mindre än en vecka kvar till vi åker!! Galet!

Kommentarer
Postat av: Natha

men lilla du... bilen har ju fyra dörrar... det ser ju till o me jag! Såg ni inte det alltså?? hahaha kul:)

2008-03-16 @ 00:01:42
Postat av: Helena

men! hahahaha haha
kommentarer överflödiga!

2008-03-17 @ 10:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback