Kungamordet

Åh va SVT är bra! De lägger ju ut massa program på internet. Hur bra som helst! Hinner ju inte titta på både Anna Pihl och Kungamordet som går typ samtidigt på måndagarna, så såg det avsnittet av Kungamordet jag missade igår. Väldans spännande. Hemska Gert. Boken är ju såklart bättre, Hanne-Vibeke Holst är en av mina favoritförfattare.

Bakade lite bröd när jag kom hem efter Moçambiquemötet nu ikväll, så det blev nybakt bröd och te framför datorn. Behöver varva ner lite, det här grupparbetet tar kål på en. Imorn har vi föreläsning 10-13, sen intervjuer kl 14, kl 16 och kl 18, plus att vi måste hinna besöka biblioteket i Jät som bara är öppet 17-20 på onsdagar. När man ska hinna äta och överhuvudtaget andas vet jag inte. I bilen mellan intervjuerna kanske... Äsch, men det ska bli kul också såklart. Riktigt roligt att göra lite praktiska saker som omväxling.

Slut på vilandet. Måste skriva klart intervjuguiderna nu.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Visst är Kungamordet bra? Jag har typ väntat på det i ett år, men det är klart att boken är bättre. Tänkte kolla in reprisen av måndagens avsnitt idag för det är ju lite svårt att kombinera med Anna Pihl och Cityakuten ;-)
Låter jobbigt att springa runt med grupparbete, men säkert roligar än att skriva paper om mandat- och sanktionsmodellen. Ha det bra, Kram!

2008-03-05 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback