Måndag igen

Hoppade som sagt intervjun igår och när jag vaknade imorse insåg jag att jag fick skippa morgonens intervju med. Inte kan man åka hem till en pappaledig med bebis så här, det skulle jag aldrig vilja ha på mitt samvete. Som tur är åkte Amanda istället och jag gick på handledning.

Lagar fläskpannkaka nu. Blev sugen på det helt plötsligt och det passade ju bra när jag hade massa mjölk som går ut imorn som aldrig skulle gått åt annars. Ska bli gott! Har nog inte ätit det sen i somras när jag lagade det på jobbet.

Trött och dan är jag. Kunde inte somna inatt. Tog hundra år och jag vågade aldrig titta på klockan för då skulle jag bara blivit stressad. Nu ska jag försöka läsa lite Mikkelsen i eftermiddag innan avstämningsträff för mentorskapsprojektet. Ska förbi Nathalie på fika ikväll också. Har ju bara sett lägenheten inredd med flyttlådor huller om buller, så nu ska jag titta på den iordningjord =)

Måndag idag igen som sagt. Arbetet ska presenteras om en vecka. Och på långfredagen åker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback