Moçambiquekarta

Snön ligger vit utanför fönstret. Solen skiner. Det är vinterväder. Svårt att tänka sig att man om några dagar ska befinna sig i värmen. Ofattbart faktiskt. Jag fixar och grejar med packningen, men kommer hela tiden på nya saker som måste inhandlas eller fixas. Undrar om allt får plats i ryggsäcken...

Jag lägger upp en karta över Moçambique nedan. Vi kommer alltså att flyga till Johannesburg i Sydafrika, för att sedan ta bussen till Maputo, huvudstaden i Moçambique. Den 28 mars flyger vi sedan upp till Nampula (som ni kan se på kartan) för att möta upp handledarna och påbörja fältstudien. Några dagar därefter beger vi oss ut i fält. Jag ska ju till Mecubúri, som man verkar kunna se på kartan också. Det börjar närma sig nu...
image194

Kommentarer
Postat av: Pethra

Ååååh! Jag blir helt nervös för din skull! Haha. =)

Postat av: Sara

Åååh så spännande! Jag tror verkligen det här kommer bli toppen för dig, är så glad för din skull (och lite orolig... förstås). Kram!

2008-03-19 @ 20:45:57
Postat av: Natha

Jag kommer sakna dig......:(

2008-03-20 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback