No country for old men

Biobesök med tjejerna idag. Vi såg No Country for Old Men. Alltså... jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Den var ju bra. Sjukt läskig. Men... skum! Smällde i mig en hel påse Maltesers och igår var det ju godis, grönsaker, dipp och cola framför melodifestivalen med Anna och Helena. Nu får det vara nog med sötsaker på ett tag.

Var ute på stallet en sväng i fredags. Vi var bara några stycken, men det var rätt skoj. Lite lagom sådär.

Just ja, innan det träffade jag prästen! Hahaha! Men det var Amanda och Malin också, och det var en intervju för grupparbetet. Det gick riktigt bra och vi insåg att det är ganska mysigt i Ingelstad. Slapp dock kyrkobesöket imorse. Tyckte vi hade gjort tillräckligt med kyrkliga aktiviteter så skickade andra halvan av gruppen på det. Jag och kyrkan... njaaaa inte riktigt överens va.

Tog mitt första Lariam-piller igår, malariaprofylaxen. Så nu är det bara att vänta och se om jag får skumma biverkningar. Kan bli riktigt illa det där, hallisar och sånt och i så fall får jag byta till den dyra varianten. Men läkarna tyckte man ska testa den här först. Antingen tål man den eller så gör man inte det. Well, skiljer en tusenlapp så det är väl värt ett försök antar jag.

Nu sova.


Kommentarer
Postat av: Natha

TUSENLAPP?! Herregud. Nejnej! Ta seden dit man kommer säger jag! Prova lite malaria:) höhöhö. (skojar bara!)

2008-03-03 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback